Forbrugerservice

 

Rynkeby Foods A/S sætter en ære i at udvikle gode produkter, så vores kunder har en god oplevelse, hver gang de drikker juice eller saft fra Rynkeby. Derfor gør Rynkeby altid sit bedste for at levere produkter af den bedste kvalitet.

Er du alligevel ikke tilfreds med den juice eller saft du har købt, kan du sende den tomme emballage ind til Rynkeby sammen med et par ord om, hvad du er utilfreds med. Fortæl hvor og hvornår du har købt produktet; så erstatter Rynkeby saften/juicen og refunderer portoen.

 

Adressen er:
Rynkeby Foods A/S
Vestergade 30
5750 Ringe
Att.: Kvalitetsafdelingen.

 

Husk at udfylde alle felter:

Reklamations formular

Hele koden, som findes i forbindelse med mindst holdbar til (eksempel: Y1142 17 14:57 11. okt.13)
Hvis ja – gem venligst produkt samt emballage
Hvor produktet er købt

Sådan startede det

Team Rynkeby: Fra vild idé til velgørenhed

Læs mere

#DelDetGode

Gode historier, der gør hver dag lidt bedre

Læs mere

Besøg Team Rynkeby

Team Rynkeby

Team Rynkeby cykler hvert år til Paris for at samle penge ind til børn med kræft og deres familier.

Besøg Team Rynkeby

Rynke

Mangler du en sød Rynkebamse?
Så besøg vores

Webshop